Network     Dungeon Fighter Source    |    Dragon Nest Source
Home Forums Mods Requests Guides
Welcome to the largest Dragon Nest Modification database, bringing texture and audio mods to Dragon Nest NA & Global.


Go Back   Dragon Nest Modification Community > Dragon Nest Modification Releases > Weapon Modifications > Warrior

Reply
 
Thread Tools
[Saber] Excalibur Details »»
[Saber] Excalibur


MOD Information
The Developer
niseng's Avatar
Version: 1, by niseng (Senior Member) niseng is offline
Developer Last Online: Nov 2012 Show Printable Version Email this Page


Game: Dragon Nest Rating: (3 votes - 5.00 average)
Released: 10-12-2011 Last Update: Never Installs: 10
 
No support by the author.

Lol there's so many versions of this dang sword i ended up using this one xD

Although it's not a complete replica since there were parts I couldn't see so i had to go find some more reference hahaha.


O_o crappiest vid I've recorded yet...... no clue what happen hahaha

Here's the one with a trail on it Excalibur v2

Trails were added by Makeshift

The sword covers:

Rare lv 24
Magic lv 23

You'll have to wait abit for the trails to be put in xD makeshift's on it hahaha

Download Now

File Type: pak Resource01-excaliburn.pak (86.0 KB, 126 views)
File Type: pak Resource01-Excalibur v2.pak (86.1 KB, 313 views)



Supporters / CoAuthors

Show Your Support

  • This modification may not be copied, reproduced or published elsewhere without author's permission.

Comments
Old 10-12-2011, 08:10 AM   #2
jrald
Senior Member
 
jrald's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Owl City where the Fireflies lives
Posts: 721
Default

nice job
jrald is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 08:57 AM   #3
Makeshift
Senior Member
 
Makeshift's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 505
Default

Niseng add the new one with trails to topic when u see this. in the mean time heres version 2 for everyone.

edit: link removed

Last edited by Makeshift; 10-12-2011 at 04:02 PM.
Makeshift is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 09:37 AM   #4
minimal23
Junior Member
 
minimal23's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 14
Default

finally, thank you *hug*
minimal23 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 11:34 AM   #5
jrald
Senior Member
 
jrald's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: Owl City where the Fireflies lives
Posts: 721
Default

Quote:
Originally Posted by Makeshift View Post
Niseng add the new one with trails to topic when u see this. in the mean time heres version 2 for everyone.
AWESOME, been waiting for it. Thank you
jrald is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 12:23 PM   #6
zadeora
Senior Member
 
zadeora's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: MY
Posts: 216
Default

Saber lily came from where?? I saw various of lily fan-art before but never knew where she came from.. not from fate/stay night anime I guess..

btw, you surely fast in making that sword xD nice~
zadeora is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 12:42 PM   #7
vin5475
Senior Member
 
vin5475's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: Malaysia..sigh.
Posts: 202
Default

costume link please? <3
vin5475 is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 01:02 PM   #8
redmooo
Senior Member
 
redmooo's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: In your kitchen, making your sandwich
Posts: 186
Default

Quote:
Originally Posted by vin5475 View Post
costume link please? <3
Lol ya .
redmooo is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 03:05 PM   #9
SoulRenegadEX
Member
 
SoulRenegadEX's Avatar
 
Join Date: Sep 2011
Location: In a house
Posts: 61
Default

Woah cool, Thx. Btw what "gauntlet" you using?
SoulRenegadEX is offline   Reply With Quote
Old 10-12-2011, 03:40 PM   #10
niseng
Senior Member
 
niseng's Avatar
 
Join Date: Aug 2011
Location: In the desert
Posts: 367
Send a message via MSN to niseng
Default

Quote:
Originally Posted by vin5475 View Post
costume link please? <3
Quote:
Originally Posted by redmooo View Post
Lol ya .
xD the outfits just a white version of minu's Driving the Dead outfit

Quote:
Originally Posted by SoulRenegadEX View Post
Woah cool, Thx. Btw what "gauntlet" you using?
I'm using my own invis gaunlet xD
niseng is offline   Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump



All times are GMT. The time now is 12:11 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2014, vBulletin Solutions, Inc.